reklama

Beh je energia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keby mi niekto povedal pred pár rokmi, že budem behať a zabehnem viac ako 10 km a ešte k tomu s nadšením a s radosťou, tak by som mu pravdepodobne neverila. Teraz je beh pre mňa jednou z priorít.Prečo? Človek si pri behu úplne psychicky oddýchne, ako je už všeobecne známe, vyplavujú sa nám endorfíny (hormóny) šťastia. Behaním, minimálne pol hodinu, mi prebehne hlavou toľko myšlienok a nápadov, ako by som vyriešila veľa vecí nad ktorými som si predtým lámala hlavu a nevedela sa pohnúť ďalej. Beh je energia, psychická určite a fyzicky si človek zlepšuje fungovanie telesných funkcií, lepšie sa okysličuje telo, dokážeme dostať pod kontrolu dych, roztiahnú sa nám pľúca a spevňujeme si svalstvo. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

S behom je však treba začať postupne, menšia rozcvička, najskôr menšie vzdialenosti a potom si postupne pridávať. Stanoviť si cieľ, koľko by bolo asi dobré zabehnúť si dnešný deň a ísť do toho s chuťou a s nadšením. Je to fantastický pocit!! 

Velvet Run BA
Velvet Run BA 
Andrea Hulakova

Andrea Hulakova

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa na svet pozerať z viacerých "uhlov". Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu